2011. október 4., kedd

Raklap és kreativitás

Kanapé






















Fotel

























Pad






Ágy






















Ágyvég







Komplett háló


Kiegészítők






Falborítás





Fürdő






Gyerekszoba




Emeletes ágy

Faragott díszlécek

Játszház

Kiságy


Játéktartó dobozok


Játszóasztal



Ülőke






Polcok












Konyha














Étkező









Konyhai kiegészítő tárolás














Kisasztal

















Kisasztal és képtartó











TV állvány











(Házi) Mozi





Előszoba
















Cipő/ruha tárolás














Hinta(ágy)













Kerti bútorok




























































Virágtartó







+1






2 megjegyzés:

  1. Szia Ági!

    Szuper 5leteket találtam itt az oldaladon, épp ilyesmikre van szükségem a kis fészkem rakásához. :)

    Ismerjük egymást egyébként, néhány éve nyáron együtt jártunk dolgozni Danubius roadshowkra. Szóval újabb öröm volt amikor felismertelek.

    Szép napokat neked! :)

    Illyés Csilla

    VálaszTörlés
  2. Szia Csilla!
    Vicces, hogy így találtál rám :))
    Örülök, ha segíthettem, a blogot én is akkor írtam, amikor a lakásunkhoz kerestem ötleteket. ;)
    Szia, Ági.

    VálaszTörlés